Bayraktar: “Türkiye-Bulgaristan Enerji Ortaklığını Daha İleriye Taşıyoruz”

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Iva Petrova ile İstanbul’da bir araya geldi.

Bayraktar: “Türkiye-Bulgaristan Enerji Ortaklığını Daha İleriye Taşıyoruz”
A+
A-

Bayraktar: “Türkiye-Bulgaristan Enerji Ortaklığını Daha İleriye Taşıyoruz”

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Bulgaristan Enerji Bakanı Iva Petrova ile İstanbul’da bir araya geldi. Görüşmede enerji alanındaki mevcut ve potansiyel iş birliği konuları masaya yatırıldı.

Bakan Bayraktar, yaptığı açıklamada doğal gaz ticareti, elektrik ve doğal gaz bağlantıları ile Karadeniz bölgesindeki enerji projelerinin görüşüldüğünü ifade etti.

Türkiye ve Bulgaristan arasındaki stratejik enerji ortaklığının daha da geliştirilmesinin hedeflendiğini belirten Bayraktar, bu iş birliğinin Güneydoğu Avrupa’nın arz güvenliğine de katkı sunacağını vurguladı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.