Adliye Kafeteryasında Suçüstü: Savcının Dikkati Rüşvet Pazarlığını Ortaya Çıkardı

Ankara Adliyesi’nin kafeteryasında savcısının kulak misafiri olduğu para karşılığı infaz erteleme yapılabileceğine yönelik diyalog üzerine yapılan çalışmada, 2 şüpheli gözaltına alındı. Şüpheliler, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Adliye Kafeteryasında Suçüstü: Savcının Dikkati Rüşvet Pazarlığını Ortaya Çıkardı
A+
A-

Adliye Kafeteryasında Suçüstü: Savcının Dikkati Rüşvet Pazarlığını Ortaya Çıkardı

Ankara Adliyesi’nde yaşanan olayda, infaz erteleme vaadiyle para talep edildiği iddiası üzerine iki kişi gözaltına alındı. Olay, kafeteryada yapılan bir görüşme sırasında ortaya çıktı.

Cezaevinden izinli çıkan N.K.’nın infaz erteleme talebi için C.K. aracılığıyla eniştesi G.Ş. ile buluştuğu öğrenildi. Görüşmede G.Ş.’nin, işlemleri 100 bin lira karşılığında yapabileceğini söylediği iddia edildi.

Kafeteryada bulunan Cumhuriyet Savcısı Recep Ö., konuşmaları fark ederek durumu polise bildirdi. Bunun üzerine harekete geçen ekipler G.Ş. ve C.K.’yı gözaltına aldı.

Şüpheliler hakkında “nitelikli dolandırıcılığa teşebbüs” suçundan işlem başlatılırken, yapılan incelemelerde G.Ş.’nin daha önce “hırsızlık”, “dolandırıcılık”, “mala zarar verme” ve “yankesicilik” gibi suçlardan 17 ayrı kaydının bulunduğu tespit edildi. İki şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.