Aydın’ın Nazilli ilçesinde, Valilik kararıyla alınan 1 Haziran ile 31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ve yangın riski bulunan bölgelerde ateş yakılması yasağına uymadıkları belirlenen toplam 18 kişi hakkında idari işlem yapıldığı bildirildi.
Nazilli Jandarmasından Ormanlık Alanlarda Sıkı Denetim
Aydın’ın Nazilli ilçesinde orman yangınlarını önlemek amacıyla başlatılan denetimler devam ediyor. Jandarma ekipleri, ormanlık alanlarda ateş yakma yasağına yönelik kontrolleri sıklaştırdı.
İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından yürütülen çalışmalarda, piknik ve temizlik ateşi gibi yangın riski oluşturabilecek tüm faaliyetler inceleniyor. Yasağa uymadığı belirlenen vatandaşlara ise cezai işlem uygulanıyor.
Valilik tarafından alınan karar gereği 1 Haziran–31 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlarda ateş yakılması yasaklanmıştı. Denetimler kapsamında kurallara uymadığı tespit edilen 18 kişi hakkında idari işlem yapıldığı öğrenildi.