Sakarya’da 2 Kilometrelik Demiryolu Hattı Yer Altına Alınıyor

Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilecek Mithatpaşa-Gar arasındaki tren raylarının yer altına alınması projesinde ilk adım atıldı. Şehrin merkezini ikiye bölen hemzemin geçitlerin kaldırılması amacıyla başlatılan çalışmalar kapsamında vinçler Aziz Duran Parkı’ndaki 3’üncü Geçit bölgesine indirildi.

Sakarya’da 2 Kilometrelik Demiryolu Hattı Yer Altına Alınıyor
A+
A-

Sakarya’da 2 Kilometrelik Demiryolu Hattı Yer Altına Alınıyor

Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen proje kapsamında Mithatpaşa ile Gar Meydanı arasındaki yaklaşık 2 kilometrelik demiryolu hattının yer altına alınacağı açıklandı. Çalışmalar tamamlandığında bölgede bulunan 4 hemzemin geçidin kaldırılacağı ve alanın yeşil koridor ile sosyal yaşam alanına dönüştürüleceği bildirildi.

Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, trafik akışının aksamaması için geçici ulaşım düzenlemeleri yapılacağını, Ada Treni ve ADARAY seferleri için de alternatif planlamalar hazırlandığını ifade etti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.