İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, “İçişleri Bakanlığı olarak bağımlılıkla mücadeleyi çok boyutlu bir yaklaşımla ele alıyoruz. Bir yandan güvenlik güçlerimizle uyuşturucu üretimi, ticareti ve dağıtımına karşı kesintisiz operasyonlar yürütürken zehir tacirlerine de göz açtırmıyoruz. Diğer yandan özellikle gençlerimizi hedef alan risklere karşı önleyici çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Dijital dünyada artan tehditlere karşı...