Erdoğan ve Pezeşkiyan telefonda görüştü: “Bölgesel barış ve müzakere süreci ele alındı”

İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini açıkladı.

Erdoğan ve Pezeşkiyan telefonda görüştü: “Bölgesel barış ve müzakere süreci ele alındı”
A+
A-

Erdoğan ve Pezeşkiyan telefonda görüştü: “Bölgesel barış ve müzakere süreci ele alındı”

İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdiğini açıkladı. Görüşmede Türkiye-İran ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmelerin değerlendirildiği bildirildi.

Açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan memnuniyet duyduklarını belirterek, sürecin barışla sonuçlanması için Türkiye’nin destek vermeye hazır olduğunu ifade etti. Erdoğan ayrıca müzakere sürecini sabote etmeye yönelik girişimlere karşı dikkatli olunması gerektiğini vurguladı.

Görüşmede bölgesel barışın güçlendirilmesinin önemine dikkat çekilirken, Türkiye’nin bu yönde aktif rol almaya devam edeceği belirtildi. Erdoğan ayrıca Türkiye ile İran arasında ticaret, finans ve enerji alanlarında iş birliğinin geliştirilmesine yönelik adımların sürdürüleceğini ifade etti.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.